We zijn weer vertrokken! - Reisverslag uit Bolsenameer, Italië van Maarten en Gwenda - WaarBenJij.nu We zijn weer vertrokken! - Reisverslag uit Bolsenameer, Italië van Maarten en Gwenda - WaarBenJij.nu

We zijn weer vertrokken!

Door: Gwenda en Maarten

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Gwenda

25 Augustus 2010 | Italië, Bolsenameer

Bon Jorno......

Afgelopen zondag is het tweede deel van ons avontuur begonnen. Op de valreep werden we gebeld dat de boot al 26 augustus ging vertrekken i.p.v. 4 sept. dus voor de 234e keer hebben we ons plan aangepast!! We besloten in ieder geval wel twee nachten bij Jeroen en Steef in Bolsena (100km boven Rome) op de camping te gaan overnachten en verder zouden we wel zien.
Onderweg was het veel drukker dan verwacht en na een hele dag rijden kwamen we uit op een camping in noord-Tirol, in Stams. Het weer onderweg was prachtig maar 's nachts werden we wakker van het onweer en de regen en dreven we letterlijk met ons luchtbed in onze fluoriserende iglo..... Het spookte er verschrikkelijk en de volgende ochtend zijn we dus met al onze natte zooi richting Italie vertrokken. Toen we aan het einde van de middag aankwamen in Bolsena, hebben we de natte spullen uitgehangen, een alcoholische versnapering genomen en hebben we ons vervolgens op heerlijke Italiaanse pizza getrakteerd.
Het is hier geweldig: mooie omgeving, prachtig weer, heerlijk eten, een mooi meer op 15 meter voor de tent, gezelligheid met J&S, absoluut niets te klagen dus. Daarom uiteindelijk besloten om nog een axtra nacht te blijven en morgen ochtend vertrekken we dan direct naar Monfalcone om rond 19.00 uur aan boord te gaan. Naar verwachting zullen we dan rond 2 september in Israel aankomen en kunnen we onze tijd tot 12 september daar invullen met leuke dingen (dus hopleijk niet al te veel tijd bij de douane!!!) De lonelyplanet van Israel is al doorgespit, alle highlights zijn daarin aangevinkt dus wij zijn er klaar voor!!

Ons vollgende bericht komt hopelijk vanuit Israel met daarin enkele belevingen van onze bootreis. Wij zijn op dit moment net zo benieuwd als jullie hoe dit gaat verlopen maar het wordt zeker weer een gave ervaring!!!

XXXXX
Maarten en Gwenda

• 25 Augustus 2010 - 17:25

Lonneke:

Hele goede reis!!!
    Liefs lonneke

• 25 Augustus 2010 - 17:29

Bar En Oz:

Nou Italie is inderdaad fantastisch. Van ons heel veel succes plezier en geluk in Israël en wij hopen dat Syrië ook gaat bevallen. Spannend allemaal en als wij in de gelegenheid zijn en alles gaat daar volgens plan dan komen wij wel even naar Damascus vliegen. (mits dat uitkomt bij jullie uiteraard). Geniet ervan en Maarten, jouw kusjes hebben wel geholpen hoor alles is weer goed zit al bijna weer op een nieuwe scooter. Ciao en x bar en oz

• 25 Augustus 2010 - 17:30

Mike:

Goeie zaak al die reisverhalen!! Keep it up! Zelf net terug uit die stinkzandbak, maar aankomende dinsdag richting de USA om "les te geven" ;-)

Have fun!

• 25 Augustus 2010 - 18:15

Ron Meinema:

he, luitjes fijn dat jullie het naar je zin hebben daar. Wij hebben gisteren geboekt vlak in de buurt van het trasimeno meer dat zich iets noordelijker bevind. De motor gaat mee en we verblijven daar de eerste 2 weken van oktober.Nu gaan we even aftellen voor de bruiloft van m,n dochter a.s. zaterdag. Wens jullie nog fijne dagen toe. En we houden contact

• 25 Augustus 2010 - 19:30

Haran:

He veel succes weer met deel 2.

Groeten
    Haran

• 26 Augustus 2010 - 06:31

Elke:

veel plezier en hou ons maar op de hoogte van alle perikelen, erg leuk om te lezen.

x elke

• 26 Augustus 2010 - 06:40

Debby:

Goede reis!!!! Het is iig goed begonnen in het bella Italia!

Dikke XXX

• 26 Augustus 2010 - 07:26

John Stals:

Ik ben verrot benieuwd naar jullie ervaringen in/met Israël en (vooral) Syrië. In ieder geval wens ik jullie daar een heel fijne en nuttige tijd toe.

Groet!

John

• 29 Augustus 2010 - 14:58

Nynke:

Hey wereldreizigers (oh, wat klinkt dat heerlijk :-) ),

Jullie hebben beter weer dan wij hier in NL. Het regent hier al de hele dag en het is zelfs overdag donker. Wel een geluk dat ik niet in een tentje hoef te slapen, dus dat is dan (ook het enige :-) ) wat ik voor heb op jullie.

Wat is die bak van jullie trouwens vet!! Ik had hem al wel op plaatjes mogen bewonderen, maar op de foto is het nog echter voor me. Moet voor jullie helemaal het geval zijn dan!

Heel veel plezier, geniet van het mooie en bijzondere Israel en laat ons meegenieten van de verhalen en de omgeving please!

Liefs van mij

ps: kijk even of mijn briefje nog in die klaagmuur zit! :-)

• 29 Augustus 2010 - 16:59

Moeder Marian:

Ai ai, matrozen, al zeebenen gekregen? Hoe is het uitzicht vanuit de mast? Enne..... het (p...)spelletje al gespeeld? Goede vaart verder en tot snel!

XXX
    Marian.