Afscheid - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Maarten en Gwenda - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Maarten en Gwenda - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Gwenda en Maarten

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Gwenda

28 Februari 2010 | Nederland, Amersfoort

Beste Allemaal!

Het feestje is achter de rug en met een droge mond en een licht brak gevoel werden we vanochtend vroeg wakker. Wij hebben een erg leuke avond gehad!! Helaas was er, zoals we al hadden verwacht, te weinig tijd en waren er te veel gezellige mensen om met iedereen uitgebreid te kunnen kletsen. Via deze weg willen we jullie alsnog bedanken voor het geweldige afscheid en we zien jullie weer tussen 5 en 19 augustus of vanaf september in het Midden-Oosten of vanaf halverwege 2011 weer op Nederlandse bodem. Het eerst volgende verslag komt in ieder geval niet meer vanuit Nederland.

Special thanx to:
Daphne en Steef voor de fantastische film, Jeroen en Japie voor het uitlenen van de Starlet en de Saab en natuurlijk onze ouders voor alles altijd!

We zullen onze verslagen opleuken met foto's maar de capaciteit is beperkt dus alle foto's zullen met enige regelmaat geplaatst worden op:

• 28 Februari 2010 - 13:57

Alex En Jean:

Hai Maarten Gwenda,

Wat een gezellig feestje, een ongedwongen samenzijn. Gezellig toch en een afscheid die een ieder zich zou wensen.
    Lekkere hapjes overigens.

Ga vooral lekker genieten op jullie wereldreis en pas vooral op elkaar.
    Luitjes geniet ervan en toast elke dag op ons, wij volgen jullie.
    2 augustus t/m 16 augustus zijn wij eerst een week in Oberhambach DLD z.o. van Trier en daarna een week in Vielersalm B in de Ardennen.
    Mocht het dus uitkomen neem ik vast een optie tussen de 16e en 19e we houden contact.

Ik heb gisteren gezien, dat jullie vooral de sportkleding niet moesten vergeten, dus vergeet dan ook niet jullie stoeipakkie.

Have a pleasant journey
    Alex Jean Esmay Quirijn

• 28 Februari 2010 - 16:52

Marian:

Hoi kids,

wij vonden het een supergezellige avond. Ruud was maar moeilijk mee naar huis te krijgen; zat lekker in zijn biertjes te happen.
    Tot woensdag bij het laatste avondmaal!

XXX
    Marian.

• 28 Februari 2010 - 19:01

Marjanka:

Hoi hoi!
    Namens ons een hele goeie reis (-zen) gewenst. We zijn erg benieuwd naar alle belevenissen. Have fun!

Groetje Riemer, Marjanka en Beau

• 02 Maart 2010 - 16:31

Barry En Ozlem:

hallo,
    vanuit napels willen wij jullie een onwijs mooie, fantastische, fijne en leuke reis wensen. geniet van al het moois wat jullie meemaken en zien.
    jammer dat we niet bij jullie afscheid waren, maar we denken wel aan jullie hoor....
    Have fun and we zien jullie zeker ergens in het midden oosten (als dat mag natuurlijk).
    Bar en Oz

• 02 Maart 2010 - 17:23

Klaas:

Dag Gwenda,

Ik wens jullie veeeeel plezier op jullie onderneming!
    Doe voorzichtig en wie weet tot ziens!
    10 juni neem ik afscheid van ons mooie bedrijf, jammer dat je er niet bij kunt zijn maar zal aan je denken.
    Ga jullie volgen tijdens mijn reis; 14 juni - 15 augustus: de Pyreneen coast to coast.

doe voorzichtig enne: blijvetrene!

Klaas

• 07 Maart 2010 - 09:25

Ron Meinema:

heb van Ruud vernomen dat jullie inmiddels zijn vertrokken.
    Vandaag is het hier stralend weer, je zou de motorfiets zo uit de schuur halen, maar helaas is het nog een beetje te koud. Volgende week is de eerste rit van de Aprilia club dus gaan we dat maar proberen.
    Wens jullie heel veel plezier op deze uitdagende reis.

• 11 Maart 2010 - 08:59

Marco & Jane:

Hallo Samen,

we vonden het jammer dat we niet aanwezig konden zijn. We hopen dat jullie een mooie reis gaan maken en dat jullie er lekker van kunnen gaan genieten. We houden jullie verslagen zeker in de gaten!

Gr Marco & Jane

• 24 Maart 2010 - 14:29

Dominik:

Hola!
    I was in Antarktika.
    I could not drive out of Ushuaia, so I returned, parked the bike and went on the boat. It was quite nice, althought not so pantastic as everybody always says. I am on my way to BA. Have a great time! Regards
    Dominik