Dit jaar gaat het eindelijk gebeuren - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Maarten en Gwenda - WaarBenJij.nu Dit jaar gaat het eindelijk gebeuren - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Maarten en Gwenda - WaarBenJij.nu

Dit jaar gaat het eindelijk gebeuren

Door: Gwenda

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Gwenda

03 Januari 2010 | Nederland, Amersfoort

Nadat we er al een aantal jaar over aan het dromen zijn gaat het in 2010 eindelijk gebeuren! Op 4 maart vertrekken we en in oktober 2011 zijn we weer op Nederlandse bodem terug. Via deze site kan iedereen ons volgen, berichtjes achterlaten en foto's bekijken.

• 03 Januari 2010 - 14:52

Wouter Jan:

Je moet het ook niet bij dromen laten je moet gewoon gaan. Heel veel plezier en genieten van elke dag. Je bent zo weer thuis, Ik kan het weten,ik gaan morgen weer aan het werk. Tot de 27e

• 10 Januari 2010 - 12:41

Debby En Michiel:

Hi schatjes,

Helaas kunnen we er niet in persoon bij jullie afscheid zijn, maar we denken natuurlijk aan jullie. Voor het vertrek plannen we nog een skype date!!! Tot snel, dikke XXX

• 17 Februari 2010 - 18:16

Marjanka:

Geweldig idee deze site! We gaan het bijhouden. Spannend en super gaaf. De tijd zal voorbij vliegen en voor je het weet ben je weer terug hier. :-)

• 19 Februari 2010 - 16:36

Alex Jean Esmay En Q:

Hallo Gwenda en Maarten
    Leuk deze site wij gaan jullie zeker volgen Maarten doe AUB wat anders aan op je reis Laat je foute Carnavals outfit maar in Amersfoort.Anders kom je VET in de problemen denk ik.
    Groetjes van ons uit Beuningen

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Maarten en Gwenda

Patagonie - Argentinie - Uruguay - Caribbean Cruise (Puerto Rico, St Croix, St Kitts, Dominica, St Lucia, Barbados, Grenada, Aruba, Curacao)- Peru - Bolivia - Namibie - Botswana - Zimbabwe- Zuid Afrika - Mozambique - Nederland- Israel- Syrie- Jordanie

Actief sinds 03 Jan. 2010